marți, 22 iunie 2010

Chiftelute din ciuperci, cartofi si dovlecel

ca de obicei cind e vorba de legume cantitatile si legumele pot varia. de data asta, am avut asa:

- 2 cartofi noi destul de mari
- 5 ciuperci
- 2 morcovi
- un dovlecel
- doua cepe, 4 catei de usturoi
- 2 linguri de ulei de masline, sare, piper, boia, frunze de patrunjel
- 2-3 linguri de pesmet

am spalat legumele, am taiat ceapa si ciupercile foarte marunt, le-am pus la calit in uleiul de masline la interval de 5 minute si le-am lasat pe foc vreo 10 minute, pina cind a scazut complet zeama care s-a format.
am ras cartofii si dovlecelul pe razatoarea mare (de mere) iar morcovul pe cea mica (de lamiie). le-am sarat, am scurs bine zeama si le-am amestecat cu ceapa si ciupercile calite. am adaugat usturoiul tocat marunt, pesmetul si condimentele.
am format chiftelele si le-am dat putin prin pesmet, apoi le-am asezat intr-o tava unsa usor cu ulei de masline si tapetata cu hirtie de copt.
le-am lasat in cuptor la 180 de grade pina au prins o culoare frumoasa, rosiatica (vreo 40 de minute)





























le-am mincat cu salata de rosii si fara piine. nu numai pentru ca am pus pesmetul, ci si pentru ca sunt cu adevarat satioase.
au iesit minunate, poate chiar mai bune decit cele din carne prajite in ulei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu