vineri, 25 iunie 2010

Pasta de avocado cu brinza

am folosit aceleasi ingrediente ca la guacamole, dar am adaugat si brinza.
asadar:

- un avocado
- o rosie
- un catel de usturoi
- o jumatate de ardei iute
- o cutie de 175 grame de brinza cottage de la Tnuva
- zeama de lamiie

am curatat avocado, l-am taiat in cubulete, l-am zdrobit cu furculita si l-am stropit cu zeama de lamiie. am decojit rosia si am taiat-o marunt. am zdrobit catelul de usturoi (daca trebuie sa iesi sau nu iti place gustul, nu pui), am tocat ardeiul si am amestecat toate astea bine cu mixerul.
am adaugat brinza si am mai mixat putin. am pus foarte putina sare, pentru ca are brinza.
am impartit in trei si doua treimi am mincat la prinz, pe piine prajita, cu ardei iute si cu masline.
restul, la cina, fara piine si cu o rosie.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu