duminică, 27 iunie 2010

Ghiveci cu carne de vitel

azi am facut supa de vitel si m-am gindit ca ar fi o idee buna sa schimb ziua de carbohidrati cu cea de proteine, ca sa pot bea supa, mai ales ca am cam neglijat-o de-a lungul dietei.
asa ca am improvizat ceva si a iesit o bunatate.

am facut un ghiveci din:

- doua cepe verzi mai mari
- 2 ardei galbeni, un ardei rosu, un ardei iute
- 2 morcovi noi
- 3 rosii
- vreo 3 inflorescente de conopida
- ulei de masline
- sare, nucsoara

am spalat legumele, am taiat ceapa si am pus-o la calit in 2 linguri de ulei de masline, apoi am adaugat in aceasta ordine: ardeii si morcovii taiati fisii, rosiile decojite si taiate in cubulete si conopida. am potrivit de gust, am pus nucsoara si le-am lasat sa se inabuse sub capac vreo 20 de minute.

am scos din supa o bucatica de carne inainte de a fi complet fiarta si am taiat-o in bucati mici. am pus jumatate din ghiveci intr-un vas de Jena, apoi carnea si cealalta jumatate peste ea. am bagat in cuptorul incalzit la 180 de grade si am mai lasat vreo 20-25 de minute, sa scada zeama si sa se imbibe carnea cu gustul legumelor.

nuscoara a facut minuni cu rosiile si carnea fiarta, de altfel destul de fada, s-a integrat perfect in sosul de legume sarat-acrisor-vag dulce si o idee de iute.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu