luni, 21 iunie 2010

Piept de pui cu legume la cuptor

este o varianta la puiul cu legume pe care l-am mai facut si despre care am scris, doar ca acum am folosit piept de pui, nu copanele si, din nou, am improvizat, folosind ce am avut prin casa si camara. a iesit la fel de gustos

am avut:

- 300 de grame de piept de pui dezosat si fara pielita
- 2 cepe verzi
- un unsturoi verde (o capatina)
- 3 ardei bulgaresti un pic iuti
- 3 rosii
- 2 linguri de ulei de masline
- oregano, sare, piper, boia dulce


am spalat legumele si le-am taiat fisiute subtiri, mai putin rosiile, pe care le-am decojit, le-am taiat cubulete, le-am amestecat cu sare, oregano si le-am lasat intr-o farfurie sa se patrunda aromele.
am pus ceapa si ardeiul intr-un vas pe care l-am uns cu uleiul de masline si l-am bagat la cuptor vreo 5 minute, apoi am adaugat rosiile si l-am mai lasat vreo 10 minute in cuptor. la sfirsit am asezat peste patul de legume usturoiul si bucatile de pui (condimentate cu sare si boia) si am mai lasat la cuptor vreo 20 de minute.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu