duminică, 13 iunie 2010

Ratatouille

n-am mai postat de citeva zile din doua motive si amindoua serioase :)
in primul rind, am fost foarte ocupata si in al doilea, cind am avut timp, am gatit din mincarurile deja postate.

azi am zi de legume si mi-am pregatit inca de ieri ratatouille. este un fel de mincare provensal, ca si tian-ul si seamana un pic cu ghiveciul nostru.

am pus:

- 2 cepe verzi
- 5 catei de usturoi
- o vinata
- 2 dovlecei
- un ardei gras galben
- 2 ardei iuti
- 3 rosii
- 3 linguri de ulei de masline, frunze de busuioc, de patrunjel si de cimbru, sare

am spalat legumele, le-am curatat, am taiat ceapa si usturoiul lamele, iar restul, cubulete. am pus ceapa in uleiul cald, am lasat-o pina a devenit cristalina, apoi am adaugat in urmatoarea ordine: dovlecelul, vinata, ardeii, usturoiul, rosiile decojite, condimentele. le-am pus cam la interval de 5-6 minute, apoi am acoperit si am lasat la foc mic inca vreo ora. din cind in cind, am mai amestecat si a fost nevoie o singura data sa pun citiva stropi de apa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu