joi, 17 iunie 2010

Omleta cu ciuperci

desi au trecut doua luni de cind tin dieta, inca n-am mincat oua. asa ca astazi m-am hotarit sa imi pregatesc o omleta si, cum a fost felul principal, am facut-o mai speciala.

am folosit:
- 3 oua (2 la prinz si unul la cina)
- 2 cepe verzi cu codite cu tot
- 3 catei de usturoi
- 5 champignoane destul de mari
- un ardei gras rosu
- un ardei iute
- 2 linguri ulei de masline
- o legatura de frunze de patrunjel
- sare


am calit ceapa, usturoiul, ardeii si ciupercile vreo 25-30 de minute, pina a scazut zeama lasata de ciuperci, am impartit in trei aceasta tocanita si doua treimi (restul am lasat pentru cina, cind urmeaza sa o pregatesc cu un ou) le-am pus in tigaia de omleta. am batut ouale cu telul, le-am sarat, am adaugat patrunjelul maruntit si am turnat peste ciuperci. am acoperit vasul cu un capac si am lasat omleta la foc mic cam 5 minute, fara sa o intorc.




ca sa o pun in farfurie am taiat-o in doua, mi-a fost teama sa nu se rupa



am mincat-o cu salata de rosii si castraveti si cu o jumatate de felie de piine neagra. e foarte satioasa si foarte gustoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu